Möhippa

Vad har hänt sen sist, inte mycket egentligen. Eller ja jo, två saker!! 

Förra fredagskvällen talade gogubben om att hans föräldrar skulle komma och hälsa på dagen därpå, så när lördags morgonen kom var jag helt inställd på det. Tills det plingade på dörren och jag sprang in på toa för att hinna klä på mig något mer än sport-bh och mjukisbyxor. Utanför toan hör jag då några av mina närmaste vänner och inser då att jag alltså inte slapp möhippa, Hahaha! På med bebisdräkt och fick en packlista, så tvär packade. Sen in i bilen och på med ögonbindel, däremot listade jag ut vart vi var påväg trots att de körde nån extra sväng. När bilen stannade så var vi utanför boda Borg, där vi då spenderade två timmar (om någon undrar, så är banorna SJUKT svåra, hahah). Efter Boda Borg fick jag ögonbindel igen och in i bilen där vi käkade pizza samtidigt som de styrde bilen åt något håll jag inte hade någon aning om. Nästa gång jag fick ta av mig den var vi utanför Ica i Lycksele, då talar även erika om för mig att "här är det marknad". Fick alltså springa omkring såhär på stan i Lycksele och göra uppgifter!! Såååå pinsamt men SÅ, sååå kul 


Fick bland annat köra en marsmallows utmaning med karl, sjunga för en töntig man, be två personer om relationsråd, försöka få tre kalsonglappar av karlar, vinka till en hottie och krama en skallig man. Pinsammast var nog minsann att sjunga, hahahah! 

Efter uppgifterna checkade vi in på hotell Lappland där några av vi damer gick och badade,bastade och badade bubbelpool, såå skönt! Sen gick vi upp på rummet och fixade vi till oss inför middagen 



Efter middagen for vi tillbaka till hotellet där det sista på make up'en fixades och sen körde vi en sjukt rolig frågelek som vi faktiskt höll på med tills det var dags att gå ut! Fy fan vilken rolig möhippa, jag är så tacksam för att jag har så otroligt fina vänner och tack så hemskt mycket för allt! Jag kommer aldrig glömma detta!



Den andra saken som har hänt är att jag och sandra igår var och hämtade min brudklänning! Im so in love! Den är så underbar och nu passar den mig så bra! 😄 Nu minsann börjar det närma sig och nästan allt börjar falla på plats, vi har några få saker kvar att göra, några av dem tänkte vi göra imorgon och resten ska jag försöka hinna med i veckan. Måste erkänna att det är lite stressigt att hinna med allt, men samtidigt så kul och som vi längtar! Snart blir vi man och fru ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0