Första skolavslutningen

Huvvaligen, ha min grabb blivit så här stor?! Idag gick han ut 6års och till hösten väntar 1an, helt sjukt. För ibland känns det som att han föddes igår, älskade unge ❤️

Efter skön sång i kyrkan och avsked av fröknarna, så for vi och fikade på hans på hörnet. Så glad att jag kunde vara med på fikat, när jag var liten gjorde vi nämligen alltid så och nu vill jag även införa det med mina kids. Nu var/är det pappa vecka, men det löste vi genom att ses allihop, släkt från Williams pappas sida och från min! Alltså extra glad över att kunna vara med på hans stora dag, för nog tycker jag det är stort. Första skolavslutningen och allt!


På söndag kommer han hem igen och vi ska inleda första sommarlovs veckan med att sova ut, hoppas på goväder och bara rå om varandra! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0