magsjukan var här

Förra helgen åkte alla i familjen förutom gogubben på magsjuka. Hej bara va roligt vi hade förra veckan... not.
Nu är vi iaf på banan igen, så himla skönt!
 
Denna helgen spenderade vi mest ute, för oj vilket underbart väder! Jag har till och med lyckats få nalta färg på kroppen, jag som i vanliga fall är så blek. haha!
 
Just nu är kidsen på skola och förskola, så jag har faktiskt passat på att färga håret på förmiddagen. Samt varit och panik bokat en besiktiningstid till gogubbens bil, lyckan när de just hade fått en avbokning när jag klev in genom dörren, yey! Så senare idag ärre dags. Och varför jag bokade?! Ja det kan man ju fråga sig, suck! Nej, gogubben var tankspridd och glömde boka om när han fick sin tid (eftersom den andra ej passade). Så i torsdags när han kom hem säger han "ja, jag tar din bil till norge och du det blir körförbud på blåen på onsdag. Och tidigaste tiden att besikta var den 8e, så jag tog den", tack?! Tur jag är duktig på att lösa saker. För jag tänker minsann inte köra hans bil nästa vecka också! Haha
 
 
Annars då, ja vi tvär åkte till stan i lördags och inhandlade nya brallor till mig och nån klänning till damerna. Samt att lite blommor fick följa med. Så nu har vi piffat till altan lite, ser så mycket finare ut med nalta blommor!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0