Extra kollen

Ja, det gick väl sådär hos barnmorskan idag. Ingen äggvita i urinen, så det var ju ett stort pluss iaf. Däremot hade mitt blodtryck gått upp och är nu för högt, huvudvärken och blixtrarna är kvar. Så bm tog toxprover och bokade in en ny tid på onsdag för att kolla blodtrycket igen.

Däremot ville hon boka in mig hos en läkare för sjukskrivning. På grund av blodtrycket och fogarna. Jag ville däremot fundera på saken och har kommit fram till att lyssna på kroppen. Är blodtrycket okej, så fortsätter jag arbeta ett tag till. Men är det inte okej, så går jag med på att sjukskrivas eller rättare sagt så sker det oavsett om jag vill eller ej. Däremot är det viktigaste att bebis mår bra ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0