arbeta, foglossning och läsläxa

Jag har just börjat på ett nytt arbete. Detta känns så roligt och samtidigt bra för mammapenningen sen! Planerar att arbeta till december ut, så får jag helt enkelt se i vilken form eller skick jag är i efter jul och nyår. Mina eller rättare sagt min höft har börjat krångla på eftermiddagen, det går bra så länge jag inte sätter mig ner en längre stund. Nästan så man skulle vilja stå och äta middag 😁

Men jag biter ihop, foglossningsbälte och tänka mer på hur jag lyfter och rör mig.


Men till något roligare! William har som sagt börjat 1an och börjat få läxor och fasta scheman. Just nu har de läsläxor och så känslosamt det kan bli att sitta och läsa en text med sitt barn. Han är SÅ otroligt duktig och jag grät av stolthet, samt en släng av hormoner inblandat där. Att ge sitt barn beröm och se hur stolta de blir över vad de åstadkommit, det är underbart! Fina fina William, min förstfödde och nu stora grabb ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0