Ett har åkt ur

Under en tid har jag misstänkt att William hör dåligt igen, inte så dåligt som han gjort innan han fick rör inopererat i öronen. Men fortfarande sämre än innan, samt att han lättare får migrän igen. 



Så jag ringde hälsocentralen under dagen och fick en jourtid åt William! Dock fick vi sitta i väntrummet ett bra tag, men tillslut fick vi träffa en mycket trevlig läkare som konstaterade att det ena röret förmodligen åkt ur. Det andra kunde han se, men han trodde även det satt snett. 


En remiss till öron, näsa och hals i piteå skickades. Då får dem göra en grundligare undersökning och så får vi se om han behöver rören igen eller ej. Vilket jag tror

Problemet med hans hörsel är att det fastnar vatten innanför trumhinnan som i sin tur gör att han hör som om han skulle ha hörselkåpor på sig, men detta kan även "gå till sig" i samband med att han växer. Så vi får se! 

Ett stort plus med det hela var att jag fick umgås och mysa med lilleman trots att det är pappavecka i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0