Inskolning på syskonavdelning

Förra veckan skolades Ailin in på syskonavdelning och vi har turen att få ha våra äldre damer på samma avdelning! Inskolningen gick över förväntan, men det är ju alltid skönt att ha en systers hjälpande hand ❤️



Jag klassas väl nu som veteran med inskolningar, så inget nytt direkt! Första dagen var vi bara på besök en timme, dagen därpå 9.00-10.45 och tredje dagen lämnade jag bara både Lykke och Ailin vid 10.45 till 13.30 (då det var dags för tandläkarn för Lykke kl 14.00). Torsdagen körde båda damerna på de vanliga tiderna 9.00-14.00. Man märker så tydligt på Ailin hur stolt och glad hon är över att få gå på "den stora" avdelningen och sen få gå med storasyster! Fint att se

Dock åkte Ailin på feber inatt och har varit hemma idag. Vi lyxade till det med chokladpudding och vaiana på tvn. 


Men efter dålig nattsömn med mardrömmar och hög feber för Ailin, så somnade både Ailin och Bella mitt i filmen, båda tätt intill mig! ❤️ Efter 2.5h sömn och ipren var Ailin mycket piggare, men fortfarande väldigt spak under dagen och somnade snabbt för kvällen. Håller tummarna på att hon får mer sömn inatt och mår bättre imorgon, mitt lilla hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0