fotbollsmorsa

Ja men hej hörrni! Vi överlevde de där två veckorna, jag och kidsen alonas 👌🏻 Däremot har jag nu försökt komma ihåg eller få tid att sätta mig ner och skriva om förlossningen med lilla B, som ni märker så har det tillfället inte kommit än... Enda riktiga egen tiden om veckorna är nu, kan ju som säga så att jag oftast somnar, innan jag ens hunnit tänka tanken på att uppdatera bloggen, tyvärr 😂 



Vi har iaf hunnit fixa små, små gulliga fot och handavtryck av Bella! Ailin och Lykke hjälpte till 😊 Ser ni så duktiga de var 👇

Nästa vecka ärre dags för bvc och då står även första dosen av vaccinet på schemat. Och vet ni hur smart jag varit, på riktigt! Jag bokade in he på en torsdag, då jag vet att maken kommer hem. Så OM Bella får mindre roliga biverkningar, så kan jag lägga all energi på det och förmodligen få mindre sömn, men kunna ta igen he då maken rattar de stora! LYX! 👌🏻





Klickade hem en ny cykel till vår älskade Lykke förra helgen, hoppas på att de hinner komma imorgon! Hon är sååå sugen på att cykla mer. Men jisses vad den ungen växt, cykeln hon fick förra sommaren var på tok för liten. Däremot fick vi en överlycklig liten Ailin som fått ärva storasysters cykel, snacka om mallig! 






Kolla här på vårat lilla lyckopiller Ailin 👆🏻😍 Som såklart inte sitter på den riktiga cykeln på fotot, men det förstod ni nog!


Sen har jag gått och blivit en fotbollsmorsa hära, då båda mina stora diamanter börjat spela och båda älskar he! Så himla roligt!


Men nu ni, ska jag kolla runt på möbler och heminredning då jag bestämt att Lykkes rum ska göras om och jag vill ha en ny matta + soffbord i vardagsrummet. Kan även hända att jag somnar innan jag börjat kika runt, men det är en annan  femma! 😂


Imorgon kommer förresten maken hem. Yes! Som jag saknar att ha honom hemma ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0