Black friday, week, weekend?

Ingen missade väl att det var black friday i fredags eller för den delen black weekend, men vänta nu varre int black week också? Och idag cyber monday? Allt för att (som min fina vän sa) man ska få ångest och vilja köpa allt billigare. Visst är det så!
Mailen var överfull med olika påminnelser om reor, olika erbjudande. Jisses!

Vi hade iaf planerat att köpa nya bilbarnstolar till Lykke och Ailin under black friday, tyvärr blev jag sjukt besviken på jollyroom. Som hade ett rea pris som varit lääänge under torsdagen, under natten till fredagen tvär kikade jag på just de bilbarnstolarna vi tänkte klicka hem och de hade höjt upp dem till "ordinarie pris" igen och på fredags morgonen var det samma pris som på torsdagen. 

Så vi bojkottade deras sida och valde att beställa från en annan. Där det faktiskt var rea på riktigt! 50% till och med, så vi fick betydligt bättre stolar till samma pris som de stolarna vi kikade på innan. Toppen! 

(null)

Sen under helgen passade jag på att köpa hem några plagg från lager157. Mest för att jag verkligen behöver något att ha på Miljas dop. Och vet ni vad?!? Jag har fått förfrågan att få vara hennes gudmor, vilken ära ❤️ Tänk att jag får vara gudmor till två helt fantastiska barn!

Vart var vi nu igen, ja! Kunna ha på sig något på dopet. Min garderob är väl inte uppdaterad alls på sistone, så mycket roligare att köpa kläder till kidsen! Iaf hittade jag en stickad klänning till mig, kallingar till Wille, en tröja till gogubben och två pump tvålar 👌🏻 Däremot såg jag på postnord att leveranser av paket är försenade pga black friday, så får "i fall att paketet inte hinner komma" låna något passande utav en vän! 

Ja och så passade jag på idag att klicka hem en julklapp till Wille. Just dance till hans playstation. Han sa flera gånger att han verkligen ville ha det och det såg så roligt ut! Tror minsann jag kommer spela det spelet med honom mycket. Så visst utnyttjade jag dessa reor ändå, fastän jag bara tänkt på bilbarnstolarna 😂


Maken åkte iaf till Norge igår efter ha tränat Lykkes innebandy lag och så kom älskling Wille hem igen efter pappaveckan! Idag var det Willes tur att vara på innebandy träning och jag passade på att ta med mig en vän för en kaffekopp samtidigt som vi såg lilleman spela, så duktig han är alltså!

 Imorgon är det förresten min födelsedag, 26år. Har redan hunnit öppna en del paket och utav mina föräldrar fick jag nya skohyllor (ja, jag vet! Jag är en sådan person som önskar mig tråkiga saker. Men det är sådant jag blir glad över och behöver! Win win situation!). Utav min ena syster fick jag lite nytt smink och utav den andra en lightbox. Utav maken önskade jag mig en ny matta, Hahah! Men något så tråkigt skulle jag minsann inte få! 😂 Så paketet från honom innehöll den senaste Apple tvn som jag faktiskt velat ha. Så nu kan jag ta ner den "gamla" till vardagsrummet! 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0