inte allt för krya

idag har jag och wille legat i soffan och sett på disney filmer, faktiskt första gången som han ser filmen och inte springer iväg. Men det beror nog på att han inte är så kry, lilleman har fått en riktigt jobbig hosta och är snorig som bara den. Jag är inte heller så kry för den delen, haft feber inatt och rethosta som slår igenom. När jag var liten brukade jag kalla det för "ajaj hosta".

Senare idag ska vi iväg och hämta min mor från jobbet och sen fara hem till henne ett tag. Känner att jag egentligen borde ha sovit bort hela dagen, för att kunna bli frisk tidigare. Men det är inte så lätt att göra det när man har barn. Samtidigt är det bra att Wille är så snäll och leker mer än gärna själv till viss del, så jag kan ligga och vila lite på soffan.

Just nu sover Wille, jag skulle egentligen kunna göra det själv också. Men disken och tvättmaskinen ropar på mig, bäst att få det bort gjort.
när man är sjuk behöver man inte se bra ut! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0