frågor och svar


DIN FRAMTID:

Barn: har fullt upp med Wille ännu, så någon fler blir det inte på något år.
Giftermål: är inte ett måste

Karriär: no coments

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar: en härlig blandning
Kortare eller längre: karln ska vara längre
Snygg mage eller snygga armar: helheten
Busig eller lydig: busig

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: nu, gör jag det.
Gud: näe
Mirakel: man kan alltid hoppas

Aliens: näe
Magi: inte direkt
Ett himmelrike: utan tvekan
Tomten: jaa, hahah
Änglar: svarar nog, ja faktiskt!
Transformers: näe

BLANDAT:

Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland, så ja
Tycker andra att du är attraktiv? ja
Dricker du? ja
Använder du droger? näe
Vilket schampo använder du? TREsemmè och paul mitchell
Vilken parfym använder du? puma både den gamla och den nya + brittans
Vad är du rädd för? inte mycket, men mest att bli sårad
Gillar du att tvätta? inte direkt

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: kan hända
Tappat bort glasögon/linser: linser och solglasögon, ja
Brutit ett ben: nej, men fått en sprickor i revbenen
Rymt hemifrån: när jag var ca 6år gjorde jag det, visst isak?
Krossat någons hjärta: ja, tyvärr
Mobbat någon (som haft känslor för dig): mobbing är inte min grej

Gråtit när någon dött: ingen nära har dött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0