torsdagsmys med en väninna

Lämnade William på dagis och gav honom extra många kramar
och extra många pussar! Under förmiddagen var jag på skolan
som i vanlig ordning, efteråt for jag med min kära mor och handlade
inför middagen, som idag blev kycklingsallad ala Inger.
Gav även min mor en liten present som uppskattades till hundra
procent, det är så otroligt mycket roligare att få ge någonting och det
syns på personen hur mycket det uppskattas. kan visa vad hon fick, en annan gång.
på de torsdagarna jag inte har William, så brukar jag alltid hitta på
någonting med de allra närmsta vännerna. Just idag blev det Sandra,
vi badade hemma hos mina föräldrar i deras bubbelbadkar, drack
sockerdricka/cola, åt fruktsallad och pratade som bara den. Sjuka
mängder kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0