jobb, jobb, jobb och jobb.. har ni antecknat nu?

har lämnat Wille på dagis för en liten stund sedan och nu sitter jag i sängen och skriver här. intressant va?
eller jaa, jag snokar lite på facebook också. Ska strax gå och fixa till mig innan jobbet, behöver mer tid idag eftersom att mitt hår bestämt att det ska vara tok krulligt från fäste till slut. Skyller det på mina föräldrar, det här med lockarna alltså! ikväll har jag funderingar på att "stor" städa, men det kan fort hända att jag skjuter det lite åt sidan och ser på tv en stund istället. eftersom att imorgon kommer ändå min kära mor och putsar fönstren åt mig, anledningen till det är att jag bara får massa sträck över allt och tappar tålamodet totalt!
så här ser jag inte ut idag, ser mer ut som ett övergivet kråk bo
som blivit överkörd utav en långtradare.. mm, så skulle man kunna
beskriva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0