CLOTHES

har inhandlats något nytt till min sommargarderob och det är
helt enkelt denna färg glada maxi klänning, den blir nog perfekt
till alla dagar och hoppas på att den inte blir allt för kort allt eftersom
magen växer, återstår att se.
eller ja, jag har faktiskt inhandlat rätt så mycket till mig själv
på senaste tiden. man kan nästan kalla mig för tradera freak.
men saken är den att när jag väntade William behövde jag
aldrig mammakläder och amningströjor lånades. och denna
gången är jag helt säker på att mammakläder kommer
behövas, för som det är nu så passar inga byxor. inte heller
mina vanliga korta t-shirts. så gör nog absolut ingenting att
jag är väl förberedd inför växandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0