att jag aldrig lär mig

Att jag inte kan och bör göra alla saker jag tidigare gjort. Drog igång med en stor städning/rensning här hemma. Inga problem under själva städningen förutom en massa sammandragningar, men efteråt när jag väl satt mig ner för att ta det lugnt en stund, ja då hälsade en hejdundrande värk på. Får alltid en sån smärta i högra benet, samt högra sidan av korsryggen när jag "ansträngt" mig. 
 
Senast jag hade den smärtan var när jag helt enkelt bestämt mig för att skotta hela tomten själv förra veckan. Jätte smart, verkligen! Som tur är så försvinner den antingen tills imorgon eller under dagen imorgon. Om inte så kan jag i alla fall gotta mig i att det är extra fint här hemma nu!
 
Och om inte annat så har jag bestämt mig för att ta det någolunda lugnt tills bebis kommer, städa kan man göra pö om pö och skotta får jag helt enkelt be någon annan göra (om inte gogubben är hemma d.v.s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0