Min prins

William, den lilla pojken kan verkligen både charma en och göra en galen (bokstavligt talat). Men vad han än gör, så älskar jag ändå honom bara mer och mer. Just i denna stund känns det som att mitt hjärta ska spricka av all kärlek och lycka, fy vad jag älskar honom!! Han är så himla go, flera pussar och kramar varje dag. Något som verkligen värmer är när han tittar mig rakt i ögonen med sina klarblåa ögon och säger, "mamma, jag älskar dig mest av allt i hela världen". 





Jag tänker ofta på allt han gjort för mig, för ja! Faktiskt har han gjort mig till den jag är idag. Min lilla kille kom in i mitt liv just den punkten i livet som man förändrar sig som mest och jag blev till det bättre. Jag är otroligt lyckligt lottad som har två underbara barn och en fantastisk sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0