Håll tummarna vettja!

Vi startade dagen med en försovning, pjuh! Vaknade 15 min innan vi skulle vara på arbete/dagis, men vi hann. Och hela dagen blev inte sabbad bara för det, de mesta flöt på som vanligt. Ja, förutom att jag såg till att bränna mig på ugnen två ggr på arbetet, mindre skönt kan jag tala om.


I helgen blir det förresten omtapetsering hära. Var iväg i fredags och kikade på tapeter. Vi enades lätt om vilken fond tapet vi ville ha och de andra väggarna valde jag. Vita så klart! Gogubben och Lykke flyr fältet antingen till Norge eller Arjeplog och William ska till sin pappa över helgen. Så passade bra att ta denna helg, om nu fond väggen hinner komma! Håller tummarna!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0