Barnmorskan

Besöket hos barnmorskan gick bra, enligt mig iaf. Blodtrycket och järnvärdet låg inte så bra till, men blodtrycket är väl okej ännu (vet ju som sagt att det går upp de sista veckorna för mig, så jag är van). Hade även gått ner i vikt?! Och jag som tyckt att jag ätit så mycket onödigt gott den sista veckan, men bebis tar mycket så ett kg ner. Nu ligger jag alltså på +3kg. 



Och nu har bebis lagt sig till rätta och fixerat sig!! Inte ens ruckbar, utan verkligen fixerad. Skönt att slippa fara på något vändningsförsök! 



Symfusmåttet låg på 32cm, så även denna gången 2cm + sen senaste besöket! Hjärtljuden låg på 150. Lykke var så fascinerad när hjärtljuden kollades och berättade minsann att det var hennes bebis som låg därinne. Underbara lilla barn ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0