tillbaka och blödig

Okej, jag prioriterade annat och la av med bloggen ett tag. Men nu är jag tillbaka, på riktigt igen!
Som jag skrev i det senaste inlägget från november, så ska jag ta mig tid och skriva ner lite om bröllopet. Det är en utav de bästa dagarna i mitt liv, den dagen och när kidsen föddes! Amazing!
 
 
Något som också är helt underbart är att min bästa vän Sandra och hennes fina Linus äntligen fått sitt lilla underverk. Och fy fasiken va söt han är! Lilla Alfons ♥ Och blödig som jag är så blir jag tårögd så fort jag tänker på dem eller ser dem, hahah!
 
 
Jag har även hunnit gått och blivit moster igen till en liten grabb vid namn Lucas och gogubben har blivit morbror åt en grabb, men han är namnlös än så länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0