Tand nr två och läkarkoll

6 månaders läkarkollen i tisdags gick jätte bra! Storasyster Ailin följde med och tyckte det var mycket spännande ❤️ Vågen stannade på 10170g, inte riktigt ett kilo sen sist men nästan! Jag tror iaf stensäkert på att hon håller på att plana ut viktmässigt och kommer stå någorlunda still på 10kg ett tag, precis som Lykke gjorde.

Maken tror tvärtom, så vi får se om en månad igen. På längden hade hon skjutit iväg till 70.6cm. Ingen mini bebis här inte! #slutaväxnu


Och vem vann gissningen denna gången.. baaarambaambaambaa moi! Jag gissade på 10600g och maken på 11400g 😂


Hon fick godkänt på alla punkter av läkaren och han blev väldigt förvånad över vad hon kan och tyckte hon var "mycket snabb i utvecklingen". För oss är hon varken snabb eller långsam, utan hon följer sina syskons fotspår helt enkelt. ❤️

Och idag upptäckte jag att tand nr två ploppat fram, så nu håller jag tummarna på att vi kan återgå till att sova om nätterna igen 🙏 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0