Hemmamatch och möta föräldrarna

Igår spelade William sin första hemmamatch cup mot gammelstan och Öjebyn. Tre matcher totalt och jag är så stolt! Hann se två matcher innan jag for och hämtade upp damerna hos mormor och morfar, sovstund nalkades för Bella. 

Första matchen mötte de gammelstan och andra öjebyn, tredje fick de möta sig själva (alltså dela in sitt eget lag till två lag) för att det blev förhinder för laget de egentligen skulle möta. Men de var lika glada ändå och som de kämpade! Så himla häftigt att se hur roligt de har och hur bra de har blivit, vilken sammanhållning! 

(null)

Wille var extra stolt över att han fick vara lagkapten under ena matchen ❤️ 

(null)


Idag var det julavslutning, barnen mot föräldrarna. William frågade tidigare under veckan om jag skulle vara med, självklart jag kommer och har jag lovat något så håller jag det! 

Så glad han blev över att se mamma stå där och vänta, fick till och med beröm utav honom under uppvärmning (mamma du är ju liksom as snabb). Äger dock inga vanliga gympadojjor, så jag sprang i sockar 😂 nalta halkigt! 

Att spela innebandy är jag inte haj på, men jag gjorde mitt bästa och det är de som räknas! Jag får be Wille lära mig lite trix inför nästa avslutning 🤣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0