v.35

I lördags klev vi in i vecka trettiofem, hjälp! Jag säger det igen, jag hinner inte riktigt med 😬🙈 Längtar självklart efter pyret, men tiden har bara flugit förbi sen vecka tjugo ungefär. Tror mycket beror på att jag arbetade och inte riktigt hann reflektera!



Men nu sitter jag här i vecka 35 i badkaret.. som vanligt nu för tiden 😂 Maken började om att arbeta idag och William åkte till sin pappa senare under dagen. Så nu ärre jag och damerna som röjer runt här hemma, har dock fortfarande order om att vila. Men med en 4åring och en 2åring så blir det inte så mycket vila, jag får vila till helgen helt enkelt. 



Var på ett besök hos barnmorskan tidigare under dagen, bara urin och blodtrycks koll denna gången. Ingen äggvita, men blodtrycket är fortfarande högt. Som sagt, order om att vila och kör förvärkarna på mer så ärre bara snällt ringa förlossningen. Hon ringde även sunderbyn om att få tid för att bli inlagd, men inga tider har släppts ännu. Så på måndag, då jag har tid för ett vanligt bm besök, så ska vi ringa igen och då skulle tiderna vara släppta. Håll tummarna nu! Gillar inte det här med att inte veta, planera är min grej i vissa situationer. Den här kollen alternativt inläggningen känns tryggt för mig, visst bebis kan lika gärna få för sig att komma nästa vecka. Men bara vetskapen om att ha tiden bokad kommer göra mig lugn inombords. Men hörrni, 39dagar kvar till bf säger min app till mig idag. Jisses ❤️



Imorgon åker vi till Piteå. Jag och damerna. Ja, jag vet det här om vila. Men vi följer mina föräldrar som ska iväg, så jag tänkte tvär slinka in på två affärer och se till att få tag på en go chailatte! 

Hejhej där nere! Jepp mina fossingar syns än, eller tårna iaf 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0