Bella Cecilia Connie

Och så var hon döpt, vår älskade Bella Cecilia Connie ❤️ 


Bella för att vi fastnade för just det namnet, Cecilia kommer från en släkting till maken, en riktigt super woman i våra ögon och Connie från min kära far, men med en liten twist, ie istället för y 🎀 



Lykke hällde upp vattnet och torkade av lillasysters huvud, så duktig tjej! Ailin somnade just innan dopet skulle börja, så hon låg och sov på maken under hela dopet.. och efter det kom febern och hostan! Fasiken!



Dopet var iaf fint och Bella skötte sig exemplariskt, hennes fina gudföräldrar/faddrar är våra grannar och bästa vänner Sandra och Linus ❤️


Kan dock inte påstå att jag kände mig bekväm över att stå där framme med mina extra kilon, men va fan. Har ändå fött fyra kids och att banta under amning rekommenderas ej! Kidsen var iaf såå fina och duktiga ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0