Brun och röd

Kan vi ta en minut eller två och prata om veckans väder! Så jäkla härligt! Vi har haft kaffe dejter med vår fina granne och min gudson. Kidsen har lekt så bra med varandra 👌🏻 Och jag har lyckats få lite färg på kroppen, men även bränt mig. Trots de få stunderna jag fått i solljuset. Bella accepterar inte alltid att jag lägger ner henne, så jag får snällt sitta och hålla i henne . Men hon har faktiskt blivit liiite bättre med att kunna ligga i vagnen och sova.





Idag har maken varit iväg till stan med Lykke. De besiktade min bil och inhandlade en ny studsmatta. Härligt för Lykke att få lite ensamtid med papps! 



Medans dem var iväg så har jag och små damerna har hängt ute, strykit Williams och makens skjortor inför dopet nästa helg, tvättat och dammsugit. Jaa och så råkade vi klicka hem lite nytt till Williams garderob! Har ett par favorit shorts till honom som han tyvärr växt ur, men nu är dessa godingar påväg hem till oss i större storlek! 

Just nu står maken ute och grillar, snart kommer våra fina grannar över på middag och vi andra myser i soffan framför barnprogram. Inte mig emot då Bella var hungrig 👌🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0