Imorgon är det juni

Och det snöar...

Det är ju nästan så att man blir deprimerad på riktigt! Håller tummarna på att min fina granne har rätt att he bli goväder på fredag igen! 

Än så länge i veckan har jag försökt hinna baka och förbereda lite inför dopet. Igår rullades chokladbollar och så bakades subway kakor eller åtminstone en variant av dem. Williams och makens skjortor är strukna å imorgon borde jag nog tvär stryka lite på Lykke och Ailins klänningar. Dopet är inte förän på söndag, men vi har lite att göra innan så fixar nästan allt innan helgen. 



Imorgon kommer maken hem igen, på kvällen som vanligt när han kommer hem på torsdagar. Men på fredagen ska han nämligen iväg till Arjeplog och övningsköra. Övningsköra tänker ni, har han inte körkort?! Jåå, men luuugnen de! Han ska bara ta utökat B, så han får dra våran husvagn med xc90. 

Senare under fredagen kommer även prästen som ska döpa vår lilla Bella förbi för att gå igenom nalta och bestämma psalmer.


Så på lördagen behöver vi bara duka i församlingshemmet och hämta tårtorna som vi beställt! Känns så skönt att vi valde att beställa både smörgåstårtorna och gräddtårtorna istället för att göra allt själva! 



Vi ska även förbi mina föräldrar för att ta foton, på alla kusinerna från min sida. Jag och mina systrar har lyckats skapa åtta helt underbara kids. Tyvärr bor vi allihop på olika håll och att alla kusinerna är på samma plats hör till ovanligheterna. Så he gäll att passa på med kameran, när he väl händer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0