Hon gjorde det igen!!

Som ni förstår så sa B till igen. När vi var hos mina föräldrar och hon följde mig på toa. Så säger hon "bajsa", var på jag frågar om hon vill sitta på potta och hon svarar "mm" och nickar som vanligt. Sagt och gjort, tog två min så var hon klar! 👏🏻 även denna gången ville hon sitta på pottan igen, när vi skulle gå ut. Så hon fick sitta där, leka med en liten hink och smådjur. Ailin satt brevid och lekte med henne. Efter en liten stund ropar Ailin "hon kissade, hon gjorde det mamma" 👏🏻

Så jäkla duktig och jag är på riktigt så stolt att jag nästan spricker!! 

Och ja, hon säger absolut inte till varje gång! Och nej, hon ska inte sluta med blöjan än 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0