Skolavslutning

Idag var det Williams skolavslutning, ja såklart för massor med andra barn 👏🏻

Var meningen att Lykke å Ailin skulle gått sin sista dag på dagge igår, men Ailin fick en sån hosta som håller henne vaken om nätterna. Så hon fick egentligen lov förra torsdagen då 🙈 Lykke hann vara i tisdags, sen kom hennes hosta så..

Men William, jag kan knappt tro att han gått ut 2an. Jag säger det ofta och säger det igen för tiotusende gången. HUR KAN DE VÄXA SÅ FORT?!?

Jag och de äldre damerna stod och skulle kolla på när 6års, 1, 2 och 3orna skulle gå. Men när William och hans klass passerade bjöd hans lärare in oss i tåget, så kul! 
(null)

(null)

I kyrkan fick vi lyssna på när alla årskurser sjöng och jäklar va rörd jag blev när Willes årskurs stod där. Så stora och duktiga 😍 De sjöng en remix på sommar shuffla, så bra!! Och vilken musiklärare de har 👏🏻

(null)

Två stolta systrar som satt och kikade. För Lykke kändes det även lite pirrigt då även hon får vara med nästa år 😍
(null)

Sedan delades presenter ut till fröknarna, samt det gamla vanliga hederliga "sommarlovs kuvertet" till barnen. Efter alltihop åkte vi hem och käkade go tårta! Kan även tillägga att jag har en mycket nöjd grabb som äntligen fått gå på SOMMARLOV!
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0