lyckligt lottad

Det finns ingen, absolut ingen som kan göra mig lika lycklig som du gör mig.
Du är min, mitt kött och blod. Dagarna och nätterna med dig, betyder så mycket.
Det spelar ingen roll om du är glad eller ledsen. Du förgyller ändå min dag.
Dock gör det så ont i mamma hjärtat när du har ont och jag inte kan göra någonting åt det.
Det är synd att du har/fick kolik, men snart är det över.
Alla dagar, timmar, minuter och sekunder med dig gör mig starkare mentalt, inte för att jag är svag. Men du gör mig till en bättre människa och jag känner mig så lyckligt lottad som fick dig. Mitt lilla barn, min älskade son. Du gör mamma så lycklig!




/ Inger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0