andra advent?

Nu måste veckorna gå snabbare, inte för att jag längtar till julen.
Men mitt första ljus håller på att brinna ner!




Fast längtar efter att få fira första julen med William och få se hans
reaktion på när tomten kommer och när han öppnar sina paket.


Mitt lilla hjärta har haft det riktigt jobbigt om nätterna i snart två veckor.
Så jag känner mig ganska sliten, men jag sitter mer än gärna uppe med
honom om nätterna och myser. Bara synd att han ska behöva ha ont.

William har börjat ljuda på lampa och tittar på lampan när man frågar vart
lampan är. Sen ett tag tillbaka så vill han att man ska hålla honom i
händerna, så han får gå och om inte så blir han arg. Lillvännen har nämligen
ett ganska hett humör till och från, men jag tycker det är spännande att se.
Han utvecklas så pass fort. Fast oftast är han sprudlande glad och kryp/springer
runt i lägenheten, tagen är en stor favorit bland lekarna.


William och familjens Edlunds hund Meja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0