promenad

Jag och min syster Ida var ute och gick idag med William i vagnen, så han skulle få sova och samtidigt få frisk luft. Nog för att jag är ute och går med Wille varje dag, ibland flera gånger per dag. Men det är lite extra kul, när någon följer med.



För er som inte hängt med, så väntar syster barn.



Mitt lilla trötta hjärta i vagnen.




Tänkte visa er min fina ljus boll som hänger i köksfönstret. Var nämligen så
att jag köpte en advents stjärna på dollarstore förra året, men den gick
sönder när jag satte ihop den. Så jag använde ljus slingan från den och
tog glitter och lindade runt. Tycker resultatet blev bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisar

2009-12-02 @ 20:52:06
Postat av: Boris

Den där familjen Persson växer fort! :)

2009-12-04 @ 12:08:33
Postat av: Tinos

(Hihi, sa ju att jag skulle använda random namn)

2009-12-04 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0