och så har jag gjort det igen

handlat kläder åt William, men denna gången var det ett par jeans i strl 116 från villervalla. Det var någon som sa att de kommer försvinna ur sortimentet inom en framtid, så jag köpte ett par som han kan ha när han är kring fyra eller fem år, beroende på hur snabbt han växer. Hur som helst så ska jag köpa ett par i mindre också, så han kan ha de när han börjar dagis.

  
         Fram                         Bak                Närmare bakifrån

Och så köpte jag lådor till våran vita hylla.  Två piratlådor och en polis, ska gå in nästa vecka och kolla om de fått in andra också, skulle ha behövt två till.

 

Senare blir det stor handling, saknas lite ingredienser i kylskåp och skafferi

/ Inger

Kommentarer
Postat av: Henny

De där brallorna är så fina! Ja, lådorna också såklart =)

2009-06-04 @ 20:12:12
URL: http://mikaelsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0