stor handling

Några hundra lappar fattigare är jag garanterat nu!
William hade slut blöjor och nästan allt i kylen var slut, så blev verkligen stor handling.
Till middag blev det grillat och potatis gratäng, ovanligt va?

Var in på flugger igen, börjar väl bli beroende av deras kläder och små saker. Denna gången köpte jag tyg och en till låda. Fast inte en likadan låda som tidigare idag, utan det blev en rund, som vi kan lägga alla Williams nappar i.
 
Om ett tag åker denna lilla familjen till Williams mormor och morfar, så jag får sy gardinerna. Lägger ut bilder på både lådan och gardinerna senare.


För övrigt så tycker jag det är dålig stil av några att inte hälsa på, William blir ju inte precis yngre och mindre! Men det är ni som går miste om något, inte jag, inte marius, inte William, utan bara ni. Skärpning nu!


William på morgonen. Ursäkta att det är röda ögon, taget med mobilen.


/ Inger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0