senare

Var på dollarstore idag och köpte fler ljus, här försvinner dem stora på en vecka. Köpte även vinglas och ljus lyktor + en tomte ljus lykta, upptäckte att jag bara hade en tomte hemma. Så mycket behövs inte, iår kör jag på glitter istället. Men tänker inte julpynta förän i mitten av december.

Senare på dagen, kom Williams pappa på besök och då passade jag på att "springa" till ica med Mallan. Såg att dem hade bra pris på fläskfilé nu.

Har även hunnit tvätta tre maskiner, så nu är det slut på tvätt ett tag i alla fall. Dammsög och nu på kvälls sidan har jag dammtorkat.



Morgon mys



Det är så svårt att hinna ta kort på Williams tänder, men äntligen gick det.
Om än det inte är en så bra bild. Hur som helst så är det de två nedre
framtänderna som kommit.


Tror dock att det kommer en till alldeles strax, eftersom William har riktigt ont i munnen och är dålig i magen.

Imorgon kommer Mallan över och ska hjälpa mig att ta kort på William i tomte dräkten, måste hinna framkalla och skriva upp alla adresser, så det börjar vara läge för det nu.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha vi har också sånt påslakanset som skymtas på övre bilden :)

2009-11-18 @ 19:25:55
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0