091117

Igår på morgonen fick jag feber, huvudvärk och hosta. Har inte tid att vara sjuk nu, eller överhuvudtaget någonsin. Vill alltid kunna underhålla William utan att känna mig helt borta. Så idag "frisk" förklarar jag mig, trots febern och huvudvärken är kvar. Med lite alvedon så blir detta bra!

Min moster och "morbror" P-å var förbi igår på fika. Det första P-å säger:
- och här har vi bytt hårfärg!
Tyckte det var lite roligt att just han märkte det.
Det är så trevligt med besök, speciellt sådana dagar när man mest bara är inne. 


Klickade även hem en t-shirt, en blus, två kuddfodral och underkläder från hm. Antagligen kommer det i mitten av nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0