jag är stolt över mig själv

Som ni vet så köpte jag kläder igår. När jag testade byxorna, så tog jag så klart min vanliga storlek. Men dem var alldeles för stora. Två storlekar mindre och jag var chockad. Nog för att det var ett tag sedan jag köpte jeans, men mina gamla vanliga har suttit bra. Jag är stolt över mig själv!


Mor och far har hämtat katterna nu. Mi ska säljas/ge bort och Flingan är mina föräldrars, så hon åkte bara hem. Anledningen till detta är att jag helt enkelt inte har tid, Mi kräver mycket tid. Men enda "luckan" jag har för honom är när William sover. Dessutom är det katthår över allt, båda är nämligen långhåriga och löser hår som själva ***. Sen har dem kommit på att man kan klösa på möblerna och eftersom att mina köks stolar är i skinn, så känns det inte så roligt och soffan är också ny. Men karln som funderar på Mi bor utanför Sorsele ungefär, så då kan Mi vara ute katt. Han har nämligen inte fått vara det här, men vet om att han tycker om att vara ute.


Bytte säng åt William idag, så nu har han en med spjäll runt hela. Huvudgaveln på den andra hade en sida med en planka, eller vad man ska säga. Hur som helst så satt därför inte spjälskyddet fast ordentligt och William drog ner det och slog huvudet. Men nu behöver han inte göra det.

Denna dagen har varit en städar dag, nog för att går dagen också var det. Men vill inte att det ska se stökigt ut och vill inte heller att William ska stoppa i sig något olämplig. Försökte även ta kort på William i tomte dräkten, som ska bli julkort till släkt och vänner, men det var lättare sagt än gjort. Lill killen är aldrig stilla!

Idag känner jag mig nästan som agda 85år. Har haft två vak nätter med William, antar att det är en tand som är på g igen. Eftersom att han inte ätit något med mjölk i.



Tuffingen med frisyren han får efter ett bad.









Kommentarer
Postat av: Viktoria

Men inte behöver du väl gå ner i vikt..tycker du har sett normal ut länge! :)

Men det är alltid kul med såna tillfällen ;)

2009-11-12 @ 19:07:36
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Anonym

smal-inger.. din jäkel! ;P du kan få fem kilo av mig om du vill?!=) Är du med på godis löfte från och med 1 januari???;);)

2009-11-12 @ 20:37:37
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0