förskola och första gången


Hörde tidigare idag att det är fullt på de förskolorna jag sökt till + de andra som ligger närmare. Så antagligen kommer William gå på nyborgs, där jag absolut inte ville att han skulle vara och dessutom kommer jag få gå tvärs över arvidsjaur för att ta mig dit. Känner mig inte så nöjd, men än är det inte januari. Så kanske, bara kanske han får plats på någon annan förskola.


Sen måste jag skryta över William. Igår innan han skulle bada, satte jag honom på pottan och han kissade. Han är så duktig! Och jag blir så stolt!


Inhandlade systeryster Ingela och Malins julklappar idag. Så nu är det bara Williams och Sofias kvar. Som sagt, man ska vara ute i god tid! Denna julen kommer William spendera hos mig och det känns underbart. Fast om jag fick bestämma, så skulle han fira alla jular hos mig. Men tyvärr går inte det, han har en far också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0