Jag är inte hel utan min son

William är hos sin pappa i helgen. Det kändes verkligen tungt att lämna ifrån mig honom, han är min ögonsten. Jag och William hör ihop, jeg är inte hel utan honom. Men på söndag kväll kommer han hem till oss igen, med oss menar jag förstås, jag och Williams hem.

Just nu sitter jag i Lycksele hos min faster och in gifta farbror. Imorgon ska jag köpa Williams julklappar och titta efter några saker åt mig själv. Nu har jag förresten internet, lånar ett mobilt utav farbror. Tur att jag har en så omtänksam släkt!

Imorgon på kvällen åker vi hem, så jag hinner städa ur walk in garderoben. Hann inte göra riktigt allt klart innan vi flyttade. Tre kartonger har jag inte plockat ur. Och så hinner jag olja in mitt nya bord, börjar bli små "lisor" som kommer upp, så det behövs.


Lill hjärtat, om du visste hur mycket mamma saknar och älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0