7 månader och lycklig

William blev som endel vet 7 månader i Söndags. Det är helt ofattbart att han blivit så stor! William var med sin pappa under söndagen, eftersom att vi andra åkte till Ikea. Blev enklast så och då fick även Marius lite egentid tillsammans med honom.


William har nu mera börjar lägga sig för natten mellan 20.30 - 22.00. Men den senaste veckan har han vaknat några gånger per natt i gråt och velat bita på något. Det är alldeles vitt i hans mun, så förhoppningsvis tittar snart en bissing fram.

Att ställa sig upp mot saker har börjat bli vanligt nu mera. Han ställer sig upp mot allt, han är så otroligt duktig!

Jag var på bio i onsdags och när jag kom hem väntade en vaken William. Han blev så glad över att se mig, så han hoppade av lycka och skrattade i massor. Ett tecken på att han verkligen älskar och saknar sin mamma.


Gammal bild



William, jag behöver bara dig. Du gör mig hel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0