fortsättning

Jag, William, Malin och mor var in på dollarstore tidigare idag, hittade foto album så jag köpte tre. Har just suttit och klistat fast alla "nyfödd till 3 veckor" kort på William, som tur var rymtes alla i ett album. Som ni nog förstår, så finns det otroligt mycket bilder på honom. Men det är bäst att passa på nu, för han blir inte mindre.


Lilleman vaknade för ett tag sedan i gråt. Tycker verkligen inte om när han gör det, är så hjärtskärande. Just nu är han hos "extra mormorn"(Lena) med min mor och äter laktosfri rulltårta. Funderar på om jag ska ringa bvc nästa vecka och be om en ny tid, fick aldrig någon ny förra gången och jag vill väga och mäta William så mycket som möjligt, när han är så liten. Roligt att bläddra igenom bvc boken senare under livet.


Glömde förresten berätta att jag ska bli moster igen. Min syster Ida väntar barn, som väntas komma i början/mitten av nästa året, inget datum är utsatt ännu.


Snart kommer Malin över, vi ska se på idol.


/ Inger

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så stark, så duktig!

2009-09-08 @ 23:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0