full rulle

När William är vaken så är det alltid full rulle, han kryper iväg och ställer sig upp mot saker, som inte är så stabila. Och vilket humör han har fått. Han leker gärna med dammsugar sladden och slangen, tar man av honom det så blir det ett illvrål. Envis och söt!


Igår var William med sin pappa till moskosel och hälsade på sin farmor, farfar och fastrarna. Då passade jag på att umgås med Malin på tu man hand, vi for till henne och skruvade ihop en tvbänk och pysslade på lite. Roligt att få göra lite annat ibland.


Jag låg och halv sov när de ringde från a-hem idag, jag fick lägenheten! Om jag vill ha den. Så idag vid fyra ska vi fara och titta på den. I så fall är den inflyttnings klar den första oktober, passar riktigt bra. För då hinner jag till Ikea o.s.v.  Får se hur det blir, men det lutar mest åt att jag kommer ta den.


Nästa fredag åker mina föräldrar till Skellefteå och hämtar mina soffor + deras säng. Vet inte om jag ska följa ännu, beror på om Marius är ledig och kan ha William över dagen. Skulle gärna velat följa och köpa en tunnare mössa till William, som han ska ha innan för den tjocka till vintern och strumpbyxor, sockar och en eller två body´sar.


Igår fick William förresten en tyg hjälm, som är jätte bra att ha när de börjar krypa, ställa sig upp och gå. Den dämpar smällen rejält och näsan slår inte i golvet heller. Ett riktigt bra köp och han ser så rolig ut i den!


En sådan, fast annan färg.




/ Inger


Kommentarer
Postat av: Tinos

Fick du mitt brev?

2009-09-04 @ 18:43:38
Postat av: Inger

Jo, men det kom till gamla adressen! Vilket fint kort, ska se till att hitta en fin ram till bara :) Tack!

2009-09-05 @ 14:19:10
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0