kontrakt, tider och skolor

Hitills har jag ringt flera samtal och så har jag, William och min far varit upp på a-hem och skrivit på kontraktet. Sen gick vi in på flugger och köpte en jul klapp till William, man ska vara ute i god tid! Efter det for vi förbi mor på jobbet.


Imorgon har jag en tid på sjukhuset på förmiddagen och en tid på ryggkliniken på eftermiddagen. På tordag har jag möte och sen är det flyttning som står på schemat, så fort jag fått nycklarna.


Pratade även med dem på skolan idag, har fått en tid i mitten av oktober och förhoppningsvis kommer vi fram till ett bra beslut. För er som undrar, så kommer jag fortsätta med mina studier i januari, om lärarna går med på det. Vill inte sätta William på förskolan en månad tidigare än vad som var tänkt. Helst hade jag velat vara hemma med William tills han är ett och ett halvt, men ibland går det inte.






Nu sover William och när han har vaknat och fått i sig mat, så ska vi ut och handla. Ska köpa lila tyg och göra kudd fodral, samt köpa ramar och försöka fixa några tavlor på egen hand.



Kommentarer
Postat av: Erika

Oj så söta ni är =) Måste ju komma och hälsa på er snart! PUss

2009-09-30 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0