lilla hjärtat

William har nästan nyss åkt iväg till sin pappa och stannar tills imorgon. Känns en aning jobbigt, men jag får lite "egen tid". Fast om jag hade fått bestämma så hade William alltid varit hos mig, fast det är ju självklart att Marius ska få ha honom också.

Ikväll ska jag se idol med Malin och imorgon på dagen, ska jag gå till mammas jobb och sen ska vi fara och bestämma tapeter till lägenheten och antagligen fara på greya och äta.

Idag var vi på möte. Blev riktigt nöjd över beskedet, detta kommer bli hur bra som helst. Ska ringa till dem på tisdag eller onsdag och få yttligare ett besked. Väljer att inte skriva om vad dessa möten och telefon samtal handlar om, det är min ensak.

Sen var jag in och köpte panodil till William och nässpray åt mor. Sen gick vi in på flugger och hälsade på Malin + köpte färg till min tv-bänk och mor köpte en bok till en vän. Wille fick förresten en liten bad anka av Malin med små hjärtan på.

På tisdag kommer förresten min farbror Sven-bertil hit och ska lämna sin bil hos mina föräldrar.

Kommer nog slå på stort imorgon och blogga med bilder, men måste hitta kabeln först.


/ Inger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0