ett nyfött barn

Det är som ett mirakel när ett barn har blivit fött. Ut kom en liten människa som ingen förut mött! Ett spädbarn är så vackert och dess doft helt underbar. Och det är nått visst med blicken som är sällsamt vis och klar.Från den stunden man tar emot det blir inget mer detsamma. För ett barn förändrar livet för sin pappa och sin mamma. Ett sånt hav av ömsint kärlek som plötsligt väller fram för detta lilla under som ännu vägs i gram.



Idag fick min syster Ida och Arne deras efterlängtade kärleksbarn!
Det blev en pojke, vid namn Melvin. Han väger 4055g och är 53cm.
Nu önskar jag familjen Persson/Westermark all lycka i världen och
jag längtar oerhört mycket tills jag får hålla i lilla Melvin!




Kommentarer
Postat av: Enniie

Jättesöt grabb. Melwin har jag också funderingar på, det är en fint namn... ;)

2010-04-24 @ 10:18:10
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0