jag håller rent, mamma

William var piggare idag, så vi var förbi min moster och hennes karl Per-åke.
Men de var inte hemma, men var på väg.. Så vi väntade ute på deras gård en
stund, under tiden hann William sysselsätta sig med en piassavakvast.
Jag var snabb och han ta några kort på lill hjärtat.


William hittade just ett bra grepp om kvasten.



Humöret är alltid på topp.



Sopar bort massa barr. Han är för duktig, min lilla son!



Påväg mot mer barr.



Inne i sopandet.




För övrigt så blev William 1år och 2 månader idag. Jisses vad tiden går fort, men
det känns samtidigt hemskt och jätte roligt. Ni som har barn kanske förstår vilken
känsla man får, när man inser att ens lilla barn faktiskt kommer bli vuxen en dag.
Men än är det många år tills dess!


Klarade en rep fas idag, så nu är det fyra kvar. Imorgon har jag dubbel körning som börjar
fem i åtta och efter lunch ska jag på riskutbildning ett. Det börjar faktiskt ta fart nu!


Kommentarer
Postat av: Tina

Han ser riktigt cool ut i skinnjackan

2010-04-21 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0