Skeppet

I lördags var vi till skeppet med William. Han hade så roligt och skrattade i massor, jag lika så. Det är så härligt att höra honom skratta.



Vi började med den lilla lekhörnan. Där William tyckte att det var jätte
roligt att krypa runt en bläckfisk´s armar.


Sen gick vi över till den större lekhörnan, där det fanns två boll hav.
Ett stort och ett litet. Hur som helst så tyckte William det var roligt att
kasta bollarna över huvudet, dock råkade ett träffa mig rakt i ansiktet.
Men lika glad var vi allihop för det.


Kastar mot mamma.



Sedan åkte vi rutschkana tillsammans.


Och så "cyklade" han tillsammans med Jonathan.


Vi var även uppe bland kanonerna de har där och så hoppade vi studsmatta, men tog inte kort på det. Har ni barn och bor i närheten, så rekomenderar jag att ni far till skeppet tillsammans med era/erat barn. Ni kommer inte misstycka. Vi spenderade flera roliga timmar där och kommer absolut fara dit igen med William.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så roligt för William att göra många olika saker

2010-04-18 @ 21:31:56
Postat av: Tinos

Jag undrar vem som hade roligast, mamma eller William? :) :P

2010-04-19 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0