piteå

Var till piteå igår med min mor under tiden Wille var hos sin pappa.

Det var meningen att jag skulle kolla på kläder enbart till mig själv, eftersom att det börjar eka i garderoben. Hittade lite till mig, men självklart så köpte jag till lilleman också. 
Det är så otroligt mycket roligare att köpa barn kläder, men nu behöver han inte nå mer kläder på ett bra tag, förutom vinterkläder förstås.

Fullkomligt älskar denna cardigan.
Har letat som en tok efter en soldress/pyjamas med korta ben och armar.
Så när jag hittade en på hm, så köpte jag självklart den. Men såg sen att
det fanns på kappahl i två pack. 
Hur fin som helst.
Halsduk till mig från ginatricot.
William och jag. Klockren bild..Hahah! Koftan jag har på mig köpte jag
på ginatricot i alla fall. Köpte mig även en vit kofta också..
Nya skor, rea till och med.
Världens sötaste pojk, jisses så underbar son jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0