även jag har varit ung och dum

Med ung, så menar jag självklart yngre. Jag är inte direkt gammal nu, men
betydligt mer mogen. Det kan jag tacka William för!

Satt i alla fall och pratade med en vän, denna personen hade kvar bilder på
mig sen förr, närmare bestämt året 2006 och dem tänkte jag visa för er.

Det finns tyvärr inga bra bort förklaringar till varken det orange håret, fjortis
posén, och jaa.. herregud säger jag bara!

Förr

Förr


Jag får nog nöja mig med att jag faktiskt ser bra ut nu och uppför mig
som en "normal" människa. Som sagt, det tackar jag Wille för.

Nu

Nu

Kommentarer
Postat av: Carina

Nähä? Har du varit ung och dum???? Det har då inte jag... :)

2010-12-06 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0