helg i hortlax

Åkte till Hortlax i fredags och när jag kommit hem till hjärtevännens
familj, så fick jag rosor av honom och han hade tänt ljus. Riktig fredagsmys!
Senare under kvällen spelade vi med andra ord. Vi kvinnor vann.


Tre av de fem rosorna


På lördagen var vi till stan så jag fick köpa diverse saker, sedan åkte vi hem
och for för att åka skridskor, det var ca två år sedan jag åkte sist. Så det
var jätte roligt!




Köpte även ett par svarta.














Efter skridsko åkningen for vi bara hem med skrillerna och tog på oss
skoterhjälmarna, sen for vi iväg och jonas följde. Vi stannade på ett ställe
så Jonathan fick leka av sig med skotern. Jag och Jonas stod vid ena skotern
och väntade.


Hjärtevännen åker skridskor


Sen när Jonathan kom tillbaka stängde han av skoter och när
han väl skulle dra igång igen, så gick snöret av och åkte in i magnapullen.
Säger bara att det var tur att Jonas var med!

På kvällen kom Anna och Kristian med sina barn. Under den tiden for
jag och Jonathan på pentryt och åt. Riktigt mysigt med ljus, vin, god
mat och underbart sällskap. Efter det åkte vi hem igen och då påbörjades
tatuering. Jeanette, Jonas, jag och Melinda blev tatuerade.


På Pentryt


Svullen och vätska kommer ut. Hjärtat ska fyllas i och skuggas. De vita
blommorna ska fyllas i igen och alla blommor ska skuggas runt om.
Resultatet kommer bli riktigt fint!


När jag var klar, så la jag och Jonathan oss och såg på film, sen somnade
vi sött.

Und söndagen mös vi bara och jag har träffade hans mormor och Lennart.
Trevliga människor! Senare på dagen blev det god middag och efter det
spelade vi med andra ord. Sen blev det buss resa för min del, som tur var
så åkte också Sofia med, så jag fick sällskap.


Sofia på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0