sjukling

William har varit sjuk sen i söndags. I tisdags var vi till sjukan för att se vad det var och som tur var så hade han "bara" åkt på en vanlig influensa, hellre det än svininfluensan, öroninflamation m.m.

I veckan har han inte velat äta något och bara sovit. Han har hosta, feber och ont i halsen. Börjar dock undra om han har ont i öronen också.. Idag har jag lyckats få i honom en yoghurt, inte mycket men någonting i alla fall. Annars har han bara druckit.

Tycker det är så jobbigt när han är sjuk. Jobbigt på det sättet att det gör så pass ont inuti mig, när jag vet att han har ont och inte mår bra.

Inatt sovde han hela natten, de andra nätterna har han vaknat flera gånger och bara gråtit så dära hjärtskärande.

Som tur är har min mor varit med William mån, tis och ons. Igår flexade hon ut så hon kom till mig vid tolv, innan det var Jonathan med honom. Och idag var jag bara på skolan för att skriva ett prov, sedan for jag hem direkt. Jonathan var med honom under tiden.

Dock har det varit jobbigt att vara på skolan, när jag hellre skulle velat vara hemma med William. Men är jag borta en hel vecka, så missar jag så pass mycket och har inte så mycket tid över att kunna ta igen allt. Så därför vill jag säga stort tack till min mor och Jonathan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0