Williams presenter och han själv


Öppnar första presenten i var det en bobby car från mig och Jonathan.


Och andra som var ett tält.


Tältet.


Busar i tältet som han fick utav Jonathan.


Vinkar hejdå till mamma i tältet.



Kör bobby car


Öppnar en present med mamma. I var det en telefon från mig.


William svarar i telefonen.


Han fick vår kläder av sin mormor och morfar.

En kanin från mig.



Skjorta och ett par byxor av låtsas farfar och farmor.


Säng kläder av Micke, Malin, Fiddeli och Frans.


Body och byxor av Per-åke, Eva-lena och Dennis.


Byxor av moster Ida och Arne.


En stor nalle av Melinda (Nallen kallas för Mellis)

"lek och lär" nalle från Williams pappa.


Musik leksak utav hans farmor och fastrarna.


Name it tröja, Villervalla mössa och Name it jeans från min faster Birgitta och farbror Danne.



Kommentarer
Postat av: Tinos

Pappa var inte ens med när mamma köpte kläderna, han visste inte ens om att han fyllde år.

Det var faktiskt jag som valde den coola tröjan ...

2010-03-06 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0